منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 84
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 239
:: باردید دیروز : 203
:: بازدید هفته : 674
:: بازدید ماه : 2462
:: بازدید سال : 2462
:: بازدید کلی : 76071
نویسنده : عبدالرضا جودکی
سه شنبه 23 آذر 1395

همانطوری که مفهوم لیبرالیسم در ایدئولوژی غربی، به عنوان آزادی بیان شده است. این مفهوم بعد از دوره رنسانس در غرب نمود  پیدا کرد. لفظ آزادی یعنی آزادی از قید و بند دین کلیسایی که عرصه علمی و اجتماعی را در غرب تنگ کرده بود. بعد از دوره رنسانس اندیشمندان غربی با فراق بالی که از دین کلسایی پیدا کرده بودند، هر کدام شروع به نظریه پردازی در حوزه های مختلف نمودند. در طی دوره رنسانس، غرب در حیطه سیاسی وضعیت استکباری خود را بر اکثر کشورهای کره زمین در بر داشتند، با قدرت نظامی  سلطه خود را به حاکمان جاه  طلب اکثر کشور ها به شیوه های مختلف نشان داده بودند. و به انواع گوناگون مشغول چپاول همان کشورهایی بودند که در مستعمره داشتند.  با این اوضاع و احوال نظریه و تئوری های اندیشمندان این کشور های با قدرت و صاحب ثروت و رها شده از قید و بند کلیسا، با توجه به دیدگاه لیبرالیستی  با تجربه گرایی همراه بود و هیج نظریه ای را خارج از تجربه گرایی قبول نداشته و ندارند. دستاورد و نتیجه و ماحصل آن نظریه و تئوریهای چند صد ساله در تمام حوزه های فکری، در وضعیت حلب آزاد شده بیشتر خود را نشان داد. امروزه رهبر هر جامعه ای نماینده فکری، قرهنگی، اجتماعی، ایدئولوژیکی هر جامعه ای است. ببینیم انحراف فکری حاکمان لیبرالیستی چگونه آبروی چند صد ساله اندیشمندان لیبرالیستی را می برند و چگونه چهره حاکمان کلیسای قرون وسطی را سفید نمودند. ادبیات به کار رفته از جانب این سردمداران کمتر از رفتار قرون وسطی نیست. در ادبیا آنها تروریست انواع گوناگون دارد، تروریستی که در جهت اهداف آنها فعالیت کند تروریست خوب و تروریستی  که فعالیتش همسو با اهداف آمریکا، انگلیس و فرانسه باشد تروریست خوب نامیده می شود. اگر شهر کشوری که عضو سازمان ملل متحدی باشد که خودشان بنا نهاده اند مورد تجاوز و اشغال  توسط تروریست خوب انجام گیرد و جاکمیت یک کشور را زیر سئول ببرد چون همسو با اهداف کشور های غربی است اشکالی ندارد. اگر همین تروریست های خوب گروه گروه از مردم شهر های اشغال شده را به طرز فجیهی به شهادت برساند، اگر فکر می کنی که وجدان خفته آنها ناراحت می شود و عمل گروه تروریستی را در سازمان ملل محکوم می کنند اشتباه فکر کرده ای، زیرا این کشور های آخر تمدن که بوق و کرنای آنها در مدنیت و گوش فلک را کر نموده است. سومین افتتاحیه، وقتی حلب بدست ارتش و بسیج مردمی از دست تروریست ها  آزاد شد. رهبران لیبرالیستی کشورهای، آمریکا، فرانسه، انگلیس عنوان نمودند که شهر حلب سقوط کرد، یعنی در این مدت چهار سالی که تروریست ها شهر حلب را اشغال کرده بودند و زن و بچه، پیر و جوان حلبی را به خاک و خون کشیدند و مردم این شهر توسط تروریست ها مورد تجاوز و آزار و اذیت قرار گرفتند، آزاد بودند و جنایات تروریست ها برای این رهبران لیبرالیستی توجیه پذیر است!! چهارمین افتتاحیه، زمانی بود که تروریستها در محاصره ارتش سوریه و جبهه مقاومت گرفتار بودند، این سه کشور غربی چندین بار در شورای امنیت خود سعی نمودند به داد تروریست های گرفتار برسند،نمایندگان همین کشورهای متکبر و سلطه گر در شورای امنیت سازمان ملل متحد، سعی نمودند با چماق این شورا که در دست آنهاست با دروغگویی حمایت از مردم شهر حلب، در پی نجات جان تروریست ها در برابر ارتش مردمی سوریه و جبهه مقاومت باشند. پنجمین افتتاحیه دروغگویی این سردمداران لیبرالیستی است، آن زمان که هزارها زن و بچه در شهر های سوریه توسط همین تروریستها به مسلخ می بردند، سکوت آنها زضایت آنها را نشان می داد ولی زمانی که جان تروریستها در در خطر بود به خاطر تنویر افکار عمومی به خاطر مردم سوره اشک تمساح می ریزند. در حالی که پدر نامیمون این مولودهای حرامی  مثل النصره و داعش همان نظام های سلطه بین المللی است و با سرمایه ای که حاکمان  عربستان و قطر تامین می شود و در اختیار آنها قرار می گیرند. سرمایه کشورهای عربی و تجهیزات نظامی  و سیستم های اطلاعاتی  پیشرفته  نتوانست حلب را برای تروریست ها نگه داری نماید، بلکه اراده الهی در دستان جبهه مقاومت و ارتش سوریه باعث گردید که کشورهایی مانند ترکیه، قطر، عربستان،آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم اشغالگر قدس در برابر آنها زانو بزنند زیرا در قانون الهی دست خدا بالاترین دست هاست که درک آن برای رهبران اینگونه کشورها غیر ممکن است.

 

 

ادامه دارد


:: بازدید از این مطلب : 883
|
امتیاز مطلب : 244
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
نویسنده : عبدالرضا جودکی
جمعه 19 آذر 1395

چهار دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی که به تعبیر امام (ره) هدیء غیبی و تحفه ی الاهی بودمی گذرد. انقلاب اسلامی مانند انقلاب های دیگری  که در دنیا اتفاق افتاده است، به خاطر ماهیت ش در آرمانها و اهداف و ماموریت، هم دارای جاذبه است و هم دافعه، هم دوستانی دارد و هم دشمنانی،ظهور انقلاب اسلامی با بیان اهداف و آرمانهایش ازطرف رهبر فقید انقلاب اسلامی حمینی کبیر(ره)، اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی به مزاج بعضی ها ناسازگاری داشت. در این چهاردهه انقلاب اسلامی تمام کسانی که از انقلاب اسلامی خوششان نیامده است، به انحاء مختلف ناسازگاری و دشمنی خود را در نهان و آشکار به رخ کشیده اند. هر کدام از این معاندان چه داخلی و چه خارجی به روش های مختلف دشمنی و معارضی خود به صورت جنگ های سخت و یا از طریق نفوذ و استحاله ، تحرک های قومی،به شهادت رساندن متفکران دینی، کودتا و ...را نشان داده اند، که در نوع خود با انقلاب های دیگر دنیا بینذیر است، هم از لحاظ نوع دشمنی و هم در بعد زمانی و مکانی.شهیدمطهری، معارضان و دشمنان نظام را به سه دسته تقسیم می‌کند: غیرخودی‌هایی که دشمنی‌شان آشکار و علنی است و همگان می‌دانند که اینان قصد براندازی دارند؛ غیرخودی‌هایی که دشمنی‌شان ناپیدا و پنهان است و با وجود این‌که خود را در ظاهر، خودی می‌نمایانند، اما در پی اضمحلال ما هستند؛ و خودی‌های بی‌بصیرت و ساده لوحی که هر چند قصد خیر و مساعدت دارند، اما حاصل عمل‌شان همان است که غیرخودی‌ها می‌پسندند.1هستند.2

انقلاب اسلامی در جنگ سخت با دشمنان خود با ایثار و از خود گذشتگی جوانان با غیرت، درس عبرتی به دشمنان خود داد که هیچوفت از خوف و شجاعت این دلیر مردان، چشم طمع نداشته باشند. آنچه که در این مدت به انقلاب دارد صدمه می زند از تیپ نوع دوم و سوم دشمنان این مرز و بوم است.شاید بتوان گفت که خطرناکتر از همه جریان نفوذ و استحاله است که با زیرکی و فریبکاری، خود را به بدنه انقلاب می چسبانند و به شکل انقلابی به درون هسته های مرکزی انقلاب رسوخ می کنند ولی اعراض و مقاصد ضد انقلابی خود را پی می گیرند و به شکل ناجوانمردانه از پشت به انقلاب اسلامی خنجر می کشند. شهید مطهری در باره این گروه بیان می دارد:اینان تظاهر به اسلام و انقلابی گری می کنند تا امکان نفوذ برای شان فراهم شود و دیگران آنان را غیر خودی نخوانند، اما در دل، باوری به اسلام و انقلاب ندارند و اگر مجال فراهم گردد، به موقع ضربه خود را می زنند. دشواری کار نیز از تشخیص همین "تظاهر" و :دوگانگی میان دعاوی و نیات" ناشی می شود. هر اندازه تعداد خودی های بی بصیرت بیشتر باشد، نیرو های منافق به هدف های خود نزدیکتر می شوند و مسیر حرکت شان هموارتر می گردد. بنابراین،مبارزه با حماقت و بی بصیرتی، مبارزه با نفاق نیز هست.3.دست پنهان رهبری این گونه قضایا در کدام تاریکخانه به کمین نشسته است که برای اهداف استراتژی  اربابانشان از سیاه لشگرهایی استفاده می کند که وجه اجتماعی داشته باشند. سعی آنها این است که سیاه لشکرها  مارک خوش نامی از جانب پدر داشته باشند.

در زمانی که کشور با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است علی مطهری با کدام قاعده از راهنمایی های شهید مطهری قدم بر می دارد. آیا آزادی گروه برانداز از بحران اقتصادی کشور که بردوش مردم سنگینی می کند مهمتر است؟ ایا سوء مدیریت مدیران  بی مسئولیت که به بیت المال رحم نمی کنند با اهمیت است یا حصر عده ای که شهید مطهری  آنها را غیر خودی می خواند.. آقای علی مطهری با کدام اندیشه انقلابی پدرانه سعی به تنویر افکار عمومی می کنید؟ آیا به این فکر کرده اید که گروه نفاق با نزدیکی انتخابات به امثال  تو نیاز و بسیار کار دارند. آیا به قول پدر بزرگوارت هیچ میدانی ناآگاهی و بی‌بصیرتی افراد، خطر بزرگی برای حیات و بقای یک جامعه است؛ چون دشمن می‌تواند بر این ضعف و نقص تکیه کند و جامعه را دچار بحران نماید.4

تو که قسم خورده ای که حافظ منافع مردم باشی، چرا وقتی صحبت از قاچاق این پدیده خانمانسوز اقتصاد می شود، یا در باره حقوق های نجومی بحث می شود و یا از دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران در رابطه با برجام نا فرجام صحبت می شود و خیلی مسائل دیگر هم گوشتان کر می شود و هم زبانتان لال. حالا که انتخابات نزدیک است کوک شده ای تا فکر مردم را با مشکلاتی که دولت مطبوعت نتوانسته آنها را حل کند به فکر عده ای باشی که در روز عاشورا طرفدارانش روسیاهی به بار آوردند. آیا این اعمال شما تنویر افکار مردم و تشویش اذعان عمومی نیست؟ آیا این همان رسالت قسم خورده ای است که بر دوشتان سنگینی می کند!؟ هیچ میدانی این بازیچه ها به چه قیمتی تمام می شود؟ جناب دکتر سهمیه ای برای یک بار هم که شده کتاب پیرامون انقلاب اسلامی پدر بزرگوارت را به خوان تا به راحتی بازیچه دشمنان انقلاب اسلامی نشوی.

کلید واژه ها: انقلاب اسلامی- علی مطهری- برجام- حصر – حقوق نجومی

 

1-(مرتضی مطهری، آشنایی با قرآن، ج۷، ص ۲۰۲.)

2-(پانزده گفتار ص 125-126)

3-(همان، پانزده گفتار، ص 158).

4-(آشنایی با قرآن، جلد4، ص، 36-35)

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 836
|
امتیاز مطلب : 264
|
تعداد امتیازدهندگان : 53
|
مجموع امتیاز : 53

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.